Συχνές Ερωτήσεις

Με ποιόν τρόπο μπορώ να κάνω κράτηση;

Οι τρόποι για να κάνετε κράτηση ενός αυτοκινήτου είναι οι εξής:
Συμπληρώστε την online φόρμα κρατήσεων
Μέσω τηλεφωνικής κλήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail

Τι είδους ασφαλιστική κάλυψη περιλαμβάνεται στην τιμή;

Στις αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνεται:
– Ασφάλιση κλοπής αυτοκινήτου
– Ασφάλιση αστικής ευθύνης προς τρίτους
– Φ.Π.Α.
Υπάρχει προαιρετικά η δυνατότητα μεικτής ασφάλισης (CDW)

Αν αποδεχτώ τη μεικτή ασφάλιση, καλύπτομαι για κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει;

Όχι, υπάρχουν ορισμένες ζημιές που δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική. Τέτοιες είναι οι ζημιές στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου, οι τροχοί και τα ελαστικά. Επίσης δεν καλύπτεστε για ζημιές που προκύπτουν σαν αποτέλεσμα οδήγησης σε ανώμαλο έδαφος, ρυμούλκηση άλλου οχήματος, μεταφορά εκρηκτικών, οδήγηση σε αγώνες κτλ.

Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του οχήματος από επιπλέον οδηγό;

Ναι, επιπλέον οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητο χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Τα μόνα που απαιτούνται είναι να πληρούν τις προϋποθέσεις ενοικίασης και να δηλωθούν κατά την έναρξη της ενοικίασης ώστε να είναι καλυμμένοι από την ασφάλεια.

Υπάρχουν διαθέσιμα παιδικά καθίσματα;

Τα παιδικά καθίσματα, για όλες τις ηλικίες, είναι διαθέσιμα με έξτρα χρέωση 5 ευρώ.

Είναι απαραίτητο το διεθνές δίπλωμα οδήγησης;

Το μόνο που απαιτείται είναι μια έγκυρη άδεια οδήγησης με περίοδο ισχύος μεγαλύτερη του ενός έτους.

Υπάρχει ελάχιστο όριο ηλικίας για τον οδηγό που θα νοικιάσει το αυτοκίνητο;

Η ελάχιστη ηλικία είναι τα 21 χρόνια.

Υπάρχουν διαθέσιμα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων;

Ναι, ο στόλος μας περιλαμβάνει αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μόνο που έχετε να κάνετε δείτε ποιο από αυτά καλύπτει τις ανάγκες σας.

Υπάρχει η δυνατότητα παράτασης της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου;

Υπάρχει η δυνατότητα επέκτασης της διάρκειας της ενοικίασης του αυτοκινήτου, αρκεί να γίνει έγκαιρη ενημέρωση. (Ειδικά κατά τη διάρκεια της υψηλής περιόδου)

Μπορώ να παραλάβω και να παραδώσω το αυτοκίνητο σε οποιοδήποτε σημείο εντός της Αμοργού;

Ναι, η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε μέρος της Αμοργού επιθυμείτε, ανάλογα την απόσταση θα υπάρχει και ανάλογη χρέωση.

Υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες που μπορεί να γίνει η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου;

Η παράδοση και η παραλαβή του αυτοκινήτου πρέπει να γίνει εντός του ωραρίου διαφορετικά υπάρχει επιπλέον χρέωση.

Κατά την παραλαβή, υπάρχει η δυνατότητα το αυτοκίνητο να είναι εφοδιασμένο με καύσιμα;

Ναι, υπάρχει. Η μόνη υποχρέωση σας είναι κατά την παράδοση του αυτοκινήτου να υπάρχουν τόσα καύσιμα όσα και κατά την παραλαβή του.

Είναι δύσκολο να βρω πρατήριο καυσίμων;

Όχι.. Φυσικά οι άνθρωποι της εταιρίας μας βρίσκονται στη διάθεσή σας ώστε να σας υποδείξουν το κοντινότερο στο σημείο που βρίσκεστε.

Γίνεται επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση παράδοσης του αυτοκινήτου νωρίτερα από το προσυμφωνημένο χρόνο;

Όχι, δεν γίνεται.

Η πολιτική της εταιρίας σας μου επιτρέπει να μεταφέρω το αυτοκίνητο σε άλλο νησί;

Για τη μεταφορά του αυτοκινήτου εκτός Αμοργού είναι απαραίτητη μια γραπτή άδεια που χορηγείται από τη Hermes rent a car. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί ότι η εταιρία δεν καλύπτει τυχόν ζημιά ή απώλεια του αυτοκινήτου κατά τις θαλάσσιες μεταφορές.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Θα πρέπει αμέσως να καλέσετε την αστυνομία και στη συνέχεια να επικοινωνήσετε με τη Hermes rent a car.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση μηχανικής βλάβης;

Στην ατυχή περίπτωση μηχανικής βλάβης, θα πρέπει να μας καλέσετε και μέσα σε μερικά λεπτά μία ομάδα από έμπειρους μηχανικούς θα βρίσκεται κοντά σας.

Σε περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση στην παράδοση του αυτοκινήτου τι θα συμβεί;

Αν χρειάζεστε επέκταση της διάρκειας ενοικίασης του αυτοκινήτου, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε έγκαιρα μαζί μας, ώστε να ελέγξουμε τη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση μη έγκαιρης ειδοποίησης θα υπάρξει επιπλέον χρέωση. Πιο συγκεκριμένα, η καθυστέρηση μεγαλύτερη της 1 ώρας επιφέρει χρέωση μίας επιπλέον μέρας.